אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2024-02-19T18:24:47+02:00


תכשיט – זו אמירה.

כאשר אנחנו בוחרות לענוד תכשיט מסוים, אנחנו בוחרות במסר שאנחנו רוצות להעביר.

זהו מסר בלי מילים. עם התכשיט שאנחנו עונדות אנחנו יוצרות את הנוכחות והאמירה המדוייקת שלנו. כל אחת ואחת מאיתנו היא עולם מלא ואנחנו שונות זו מזו. לכל אחת מאיתנו הסגנון שלה. אם זה לבוש, צורת הבילוי מועדפת, נראות ואפילו בתפריט אותו אנחנו בוחרות לאכול.

התכשיט, השרשרת אותה אנו עונדים או העגיל או כל פריט, מבליט ומייחד את השונות והמיוחדות הנפלאה הזו. התכשיט מעצב את ההופעה ומשלים אותה. התכשיט הוא בעצם פריט לבוש שמגדיר אותנו.

בתכשיטים שאני מעצבת ומייצרת, אני משלבת מגוון של חומרים ומרקמים, צבעים וצורות. התוצאה שמתקבלת היא תכשיט מקורי ועם מסר מסוים. כל התכשיטים שלי מיוצרים במספר קטן של עותקים, כך שהייחודיות נשמרת. הסיכוי שתפגשי מישהי עם תכשיט כמו שלך קטן ביותר.

אני אוהבת את התכשיטים שאני יוצרת. הם חלק ממני וממש מדברים ממני ואותי. בקולקציות שלי תמצאי שרשראות קצרות וארוכות, עגילים עם מלא נוכחות וכאלו שפחות, תכשיטים עם נגיעות של כסף ותכשיטים עם נגיעות של זהב. מתוך הקולקציות השונות תוכלי להתאים לך את התכשיט הבא שלך. בין אם זו שרשרת סרוגה, עגיל עם נוכחות, צמיד רחב או טבעת שזורה מחרוזים. 

אני גם מתרגשת ואוהבת לראות אותך עם התכשיט שרכשת ממני. אני מזהה כמה הוא מוסיף ותורם לנראות שלך, לבטחון שלך, לשמחה שלך, לאשה המיוחדת שאת.

כל התכשיטים שלי הם בייצור מקומי. בעבודה עצמית שלי. ללא שותפים. בעסק הקטן שפתחתי אחרי שפרשתי מהמשטרה. 

העסק הקטן שלי גורם לי לאושר ולסיפוק. העיסוק בצבעים ובחומרים השונים מרגש אותי כל יום מחדש.

כל חומרי הגלם לתכשיטים שלי הם מאיכות גבוהה (ובאחריות....). אני לא מתפשרת על הגימור ועל האיכות.

חשוב לי שתהיי מאושרת ושמחה ואני מתרגשת כל פעם מחדש כאשר כל אחת מלקוחותי שולחת לי ד"ש מתכשיטים שרכשה ממני.

אם גם את, אם עדיין אינך נכללת בין לקוחותי הותיקות, מעוניינת לשדר נשיות ועצמה, אז את מוזמנת אלי לאתר. כל אחד מהתכשיטים שמופיע באתר – יכול להיות שלך. נשאר לך רק לבחור.