אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2024-02-18T14:57:01+02:00


עגילים גדולים, עגילים ארוכים, עגיל צמוד או עגיל סרוג? כל מה שצריך לדעת על עגילים.


עגילים הם תכשיט הנענד על האוזן ואיכותם מעניקה מסגרת נהדרת לפנים על ידי איזון מרכיבים שונים במראה של כל אחד ואחת.

אילו סוגי עגילים מתאימים לאילו מבני פנים? מיד נגלה.

גם עגילים גדולים הם תכשיט קטן יחסית אשר צופן בחובו איכויות רבות כגון רמזים לתחביבים ואהבות קטנות, או קריצות של צבע חזק ובוהק אשר מושך את העין מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב.

לעומת תכשיטים כגון שרשראות וטבעות, מחירם של עגילים הוא נמוך יחסית אך נוכחותו של עגיל אשר מחמיא למראה היא חסרת תחליף וזו בשורה משמחת.


עגילים גדולים עגילים קטנים. (מעט רקע)

עגילים הם תכשיט אשר משמש גברים ונשים בתרבויות בכל רחבי העולם, משחר ההיסטוריה האנושית, הם מוענקים ללוחמים בשבטים בפולינזיה. בישראל העתיקה הם שימשו להשתייכות מעמדית ובצרפת הם היו סמל אשר סימן אנשים לפי הגילדה המקצועית אליה הם השתייכו.

במרוצת השנים אנשים הפסיקו לסמן את עצמם לפי מעמדם והחלו להשתמש בעגילים בתור פריט אופנה.

ישנן מספר דרכים לענוד עגילים. השיטה הנפוצה היא באמצעות חירור בתנוך האוזן, לפעמים מספר חורים. עבור אנשים מסוימים, פגיעה בשלמות הגוף היא קו אדום שאין לחצותו או אנשים שחוששים מעצם פעולת החירור, לשמחתם ישנם עגילים אשר מתחברים לאוזן באמצעות מנגנון מתהדק (קליפס).


איך נדע איזו צורת עגיל מתאימה לאיזה מראה? איזה צבע מתאים לשמלה שבחרתי? ולמה כדי לשים לב ולהיזהר.


פנים צרות עגילים רחבים:

כל אחת מאיתנו היא מיוחדת במינה. לזכותה של כל אישה עומדים נתוני גופה המיוחדים לה, אליהם יש לשים לב כאשר אנו בוחרות ביגוד ותכשיטים. כאשר אנו מתחשבות בנתוני הגוף שלנו אנו מצליחות להדגיש את החלקים המחמיאים ולעדן את אלו שפחות באמצעות ההרמוניה הכוללת אותה אנו מנסות ליצור.


משום שבחרתי להתמקד בעגילים גדולים ובעגילים ארוכים אתמקד בנתוני הגוף אשר חשיבותם היא הגבוהה ביותר כשתבחרי עגילים. אילו הם כמובן הפנים, הצוואר והשיער.


כדי לפשט את הנושא נתמקד תחילה בנפח הפנים:

-עבור נשים בעלות פנים עם צורה מאורכת: עגילים רחבים או בעלי נפח יעניקו איזון אשר יתרום להרמוניה ומילוי נפח בצידי הפנים.

-עבור נשים בעלות פנים רחבות: עגילים ארוכים יהיו הבחירה אשר תתרום לאיזון הרמוני של צורת הפנים.


עגילים גדולים כשהשיער ארוך.

עבור נשים בעלות שיער קצר: עגילים קטנים יכולים להוסיף מגע עדין וקריצה בעזרת צבע. צבע זה עשוי להתאים לצבע העיניים, גווני האיפור או באופן כזה שיתכתב עם הצבעים של שאר חלקי הלבוש.

-עבור נשים בעלות שיער ארוך: עגילים גדולים בעלי נפח או עגילים ארוכים יהיו נחוצים. שיער ארוך יסתיר עגיל קטן וזה יהיה פספוס לנראות ולתפקיד של העגיל.

אפשרות נוספת לבעלות שיער ארוך, היא לאסוף את השיער וכך ניתן יהיה לחשוף את העגילים עם מראה אלגנטי ומינימליסטי.

-עבור נשים אשר בוחרות בעגילים ארוכים חשוב מאוד לשים לב שהעגיל מותאם לאורך הצוואר. עגיל ארוך עם צוואר ארוך מעניקים מראה אצילי ויוקרתי. נשים אשר לא מתחשבות בנתוני גופן עשויות לענוד עגיל ארוך מאוד עם צוואר קצר ביחס לעגיל. חוסר ההתאמה פוגע בהרמוניה ומדגיש את מה שניסינו להצניע.


עגילים גדולים, עגילים ארוכים. אם הם ממתכת הם דיי כבדים.

הבחירות וההרגלים שלנו במשך החיים, ניכרים במקומות שונים בגוף. עבור נשים אשר עונדות עגילים כבדים לאורך שנים רבות מתפתחת תופעה של התרחבות של חור העגיל. התנוך יאבד את המראה הצעיר והמהודק יתארך ועלול אף להקרע לשניים. 


לכן נשים רבות מחפשות פתרונות לעגילים גדולים בעלי משקל קל יחסית. ישנם חומרים שונים אשר יכולים לענות על הדרישה הזו. למשל, העגילים הסרוגים שלי אשר מותאמים אישית בצורה ובצבע ומעניקים פתרון לנשים אלו. כמו כן קיימת גם אפשרות בסוגר מתהדק כדי להקל לעיתים על התנוך מפני בעיה זו.


עגילים והתאמת צבעים.

עגילים גדולים יכולים להוסיף אמירה של ממש בעזרת נוכחות מרשימה כמסגרת של הפנים. בעבר הצבעים העיקריים היו כמובן זהב, כסף, או לבן פנינה. כיום כבר מדובר במגוון אין סופי של צבעים, צורות וחומרים אשר יכולים להעניק למראה שלך שלל חיזוקים.


זהב וכסף: אלו הם הצבעים הקלאסיים, הם מתאימים עם שלל צבעים, בחירה בטוחה ואלגנטית.

מונוכרום: מראה מונוכרומטי משדר ניקיון, מודרניות ושקט. הוא משתמש במספר צבעים בעלי גוון דומה.

גוונים משלימים: מעניקים תחושת סיפוק למתבונן, הם משדרים תחכום ושנינות המלווה בעדינות.

שבירה: גוונים שוברים משדרים מרידה, חוסר קונפורמיות, והם דרך שקטה להצהיר שאני לא מפחד להתבלט בקהל ולהראות.


התאמה אישית:

עגילים בהתאמה אישית עלולים להיות פתרון מעניין אך יקר, התאמה בין שני צבעים שונים אחד בכל אוזן כדי לשדר שובבות, התאמת האורך המושלם לצוואר, או התאמת העגיל לשאר המראה אותו בחרת עבור אירוע מיוחד.

גם את שיטת התלייה על האוזן חשוב לבחור. כאשר את בוחרת עגיל בהתאמה אישית כל הפרטים חשובים כדי שתרגישי שהעגילים מתאימים לך כמו כפפה ליד.

אני מאוד אוהבת את תהליך העבודה עם נשים המבקשות עגילים בהתאמה אישית. הדיאלוג והחזון המשותף יוצרים חוויה מרתקת ומהנה.


ממה חשוב להיזהר כשבוחרים עגילים גדולים.

כפי שציינתי עגילים גדולים עלולים לשנות את תנוך האוזן לאורך השנים במידה והם כבדים. כמו כן שימוש בחומרים כגון פליז, אבץ, ניקל ופח עלולים לעורר תגובות אלרגיות. לכן אני משתמשת תמיד בחומרים באיכות גבוהה כמו גולדפילד וכסף אשר שומרים על רמת אלרגנים נמוכה במיוחד.

וכמובן אפשרות של שימוש בקליפס.

כדאי מאוד במידה ובחרת לקנות עגילים גדולים שאילו יהיו קלים ונוחים ככל האפשר כדי שתרגישי בבטוחה ותשמרי על שלמות הגוף לאורך שנים.