אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-03-22T09:56:03+02:00

רעיונות למתנה לחברה הכי טובה

לחברה הכי טובה שלך יש עוד מעט יום הולדת ואת מחפשת רעיונות למתנה מיוחדת שבאמת תשמח ותרגש אותה? לא יודעת מה לקנות לחברה? לפנייך כמה רעיונות למתנה לחברה ובסוף גם רעיון מומלץ של מתנת תכשיט סרוג.




רשימה של רעיונות למתנת יום הולדת לחברה

לא יודעת מה לקנות לחברה ליום הולדת? מחפשת רעיונות למתנה לחברה הכי טובה?

לפנייך רשימת רעיונות של מתנות לחברה הכי טובה שלך, שלפחות אחד מהם יכול להתאים למטרה זו:

  • תמיד צריך אקססוריז - אקססוריז הינם פריטים שתמיד יש צורך בעוד מהם, לכן מתנה לחברה ליום הולדת בהחלט יכולה להיות מורכבת מפריט אקססוריז אחד או יותר כמו תיק צד אופנתי, צבעוני ושימושי, חגורה יפה ומיוחדת, ארנק מעוצב ושימושי, צעיף או כובע איכותי וכדומה.

  • פריטים מדליקים לבית - בגלל שאת מכירה אותה כל כך טוב את יודעת מה חסר לה בבית. לכן מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה יכולות להיות מורכבות מפריטים שונים ויפים לבית, כמו סט של נרות גדולים וריחניים, מתקן מיוחד ממקרמה לתלייה של תמונות, מכונה להכנת גלידות, עציצי תבלין לחלון המטבח, ועוד.

  • כמה שיותר לפנק - את יודעת מה עושה לה טוב, לכן מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה יכולות להתבסס על מוצרים מפנקים במיוחד. למשל תוכלי לקנות לה כרבולית יפה וחמימה לערבי החורף מול הטלוויזיה, בעוד שלקיץ תוכלי לקנות לה בקבוק אישי להכנת שיקים, או מגש במבוק לאמבטיה.

  • מוצרי טיפוח - כחברה טובה את גם יודעת אילו מוצרי טיפוח היא אוהבת. למשל מתנה לחברה יכול להיות סט מסיכות עיניים טיפולי שמעלים סימני מתח ועייפות, שקיות שחורות מתחת לעיניים ומפחית קמטים. כמו כן תוכלי לקנות לה סט מפנק של קרמים איכותיים להזנה וטיפוח העור או בייביליס חדיש להחלקת השיער.

  • ברכה מושקעת - בסיכומו של דבר מתנה לחברה טובה נדרשת להעביר את ההערכה והאהבה שלך אליה. לכן, לא משנה מה את קונה לה כדאי שתצרפי למתנה ברכה מושקעת מהלב שאת כתבת את תכניה בעצמך. ברכה זו יכול להיות כתובה על נייר משובח בכתב יד או מודפסת, העיקר שתביע את רגשותייך אליה.


המלצה מיוחדת עבור תכשיטים לאישה סרוגים כמתנת יום הולדת 

נכון שלא תקני לחברה טובה טבעת יהלום אבל יש בהחלט מגוון גדול של תכשיטים אחרים שיכולים להתאים כמתנת יום הולדת לחברה. דוגמא טובה לתכשיטים כאלו הינם התכשיטים שתמצאי באתר JewelRina, בו מוצע מבחר ייחודי של תכשיטים בעבודת יד מושקעת, הכוללים גם תכשיטים בטכניקת סריגה. מדובר בטכניקה מבוקשת בעולם המבוססת על עבודת יד מורכבת ומדויקת, העושה שימוש בחוטים מיוחדים וחרוזים איכותיים שונים. באמצעות טכניקה זו המעצבת רינה לוצקי לוי יוצרת מבחר עשיר וייחודי של תכשיטים, צמידים, שרשראות, עגילים וטבעות בשלל מידות, צבעים, צורות ודוגמאות, לצד שימוש במגוון חומרים נוספים, לרבות תליונים מיוחדים בציפוי של כסף או זהב.


להזמנת תכשיטים יפים ומיוחדים כמתנה לחברה דרך אתר JewelRina לחצי כאן.