אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-03-02T11:12:50+02:00

טבעות עדינות ויפות

מבקשות לקנות טבעת יפה ועדינה? מעוניינים להעניק לאישה שאיתכם טבעת עדינה וייחודית?  באתר JewelRina תיהנו ממבחר איכותי ומקורי של תכשיטים מסוגים שונים, הכולל גם טבעות רבות ובהן טבעות עדינות לנשים. מדובר בטבעות יפות ועדינות עשויות בעבודת יד מוקפדת, רבות מהן על בסיס של חרוזים יפניים איכותיים בשלל צבעים ומגוון דוגמאות.



הביקוש לטבעות עדינות

נשים רבות מבקשות לענוד טבעות יפות ועדינות. הביקוש נובע קודם כל מיכולתן להחמיא לצורת האצבעות וכך ולהעניק ליד מראה נשי, מחוטב ואלגנטי. בנוסף נשים בעלות אופי מעודן, שקט ורגוע לא אחת יחפשו אחר טבעות עדינות שישקפו את אופיין. לצורך הזה עונות הטבעות העדינות שאני מעצבת, המתאימות לקשת רחבה של מטרות, בין אם כטבעת יפה ליומיום, ללימודים או עבודה, או כטבעות שישתלבו נהדר כחלק מהופעה אלגנטית שופעת שיק באירוע מיוחד או לבילוי ערב.


טבעות מחרוזים עדינות מחרוזים יפניים

בסטודיו שלי אני מעצבת טבעות עדינות לאישה מיוחדות ויפות, העשויות מחרוזים יפניים איכותיים, שהינם חרוזי זכוכית זעירים אותם שוזרים על חוט ייעודי. למעשה טכניקה זו מאפשרת לי לעצב טבעות בקשת רחבה של שילובי צורות, צבעים ודוגמאות, לרבות עיצוב טבעות בהתאמה אישית של מידה, צבע ודוגמא מבוקשת. למשל ניתן לבחור בטבעת עדינה וצבעונית או מצד שני לבחור בטבעת בגוונים דומים מונוכרומטיים. בנוסף, מדובר בטבעות עמידות שניתן להרטיבן במים, המסופקות עם אחריות לשנה. 


טבעות עדינות ושזורות 

אני מעצבת טבעות עדינות בטכניקה ייחודית של סריגת חרוזים בעבודת יד. עם טכניקה זו אני יוצרת טבעות עם עיצוב מקורי המשלב חרוזים בצבעים ודוגמאות שונות. כמו כן שיטה זו מעניקה טבעות מיוחדות בעיצוב מעודן, רענן ואופנתי, כשניתן להזמין ממה שיש במלאי או בהזמנה אישית. למשל תוכלו למצוא טבעות שזורות מחרוזים יפניים בגוונים אלגנטיים של שחור וברונזה או שמנת וזהב, וכן טבעות מיוחדות בגווני כסף ויין, טבעות מרעננת בגווני כחול וצהוב, ועוד.


אז למי מתאימות טבעות עדינות

טבעות עדינות כפי שתמצאו באתר שלי יכולות להתאים למגוון נשים בגילאים שונים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • טבעות עדינות מספקת תכשיט הולם לנערות כמתנה לבת מצווה או יום הולדת עם תכשיט עדין, אופנתי וצעיר המתאים לגילן.

  • טבעות עדינות מתאימות לנשים בעלות אופי וסגנון לבוש מאופק, מעודן ואלגנטי המחפשות תכשיטים מעוצבים ויפים בעיצוב מעודן.

  • טבעות עדינות מתאימות למי שיש אצבעות דקות וצרות שרוצים להבליט את עדינותן.

  • טבעות עדינות מתאימות לנשים עובדות המבקשות תכשיט הולם לתפקידן ומעמדן.

  • טבעות עדינות יכולות להשתלב גם כחלק ממראה עמוס עכשווי של הרבה טבעות על כל היד.


 להזמנת טבעות יפות ועדינות לנשים ישירות דרך האתר JewelRina לחצו כאן.