אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2024-06-09T12:41:29+03:00

תכשיטים סרוגים הם יצירות ייחודיות שדורשות טיפול מיוחד כדי לשמור עליהם לאורך זמן. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על התכשיטים שלך נקיים, בטוחים ובמראה מושלם.


הימנעות מרטיבות

תכשיטים סרוגים רגישים למים ולחות. כדי להבטיח שהם יישארו במצב הטוב ביותר, חשוב להימנע מללבוש אותם בעת רחצה, שחייה או כל פעילות אחרת שעלולה לחשוף אותם למים. כניסה לים או לבריכה עם תכשיטים סרוגים יכולים לגרום לנזק שלא ניתן לתיקון.


שמירה מפני כימיקאלים

בושם ומוצרי טיפוח אחרים מכילים כימיקאלים שיכולים לפגוע בתכשיטים סרוגים. הכימיקאלים יכולים לגרום לצבעים לדהות או לחומרים להתפרק בהדרגה. מומלץ לשים בושם ולהשתמש במוצרי טיפוח לפני שאת עונדת את התכשיטים על עצמך ובכל מקרה, להימנע מלרסס עליהם ישירות.


אחסון נכון

את התכשיטים הסרוגים יש לאחסן במקום יבש ומוגן מאור ישיר. מומלץ להשתמש בתיבות תכשיטים עם מפרידים או בשקיות בד נפרדות, או לבקופסא בה הגיע התכשיט, כדי למנוע שפשוף וקרע. זה יעזור למנוע נזקים ולשמור על תכשיטיך נקיים ובטוחים.


טיפול וניקוי

לניקוי תכשיטים סרוגים יש להשתמש בבד רך ויבש. אם נדרש ניקוי מעמיק יותר, אפשר לשקול ניקוי יבש בעדינות, אך תמיד כדאי להימנע משימוש במים ובחומרי ניקוי כימיים. במקרה של כתמים מסוימים, יש לפנות למומחה בתחזוקת תכשיטים כדי להבטיח שהטיפול יתבצע בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

בידוד מחומרים אחרים

באחסון התכשיטים סרוגים, מומלץ להרחיק אותם מתכשיטים אחרים שעלולים לשרוט או לגרום לשפשופים. תכשיטים ממתכת או עם אבנים חדות עלולים לפגוע בסריגה ולקרוע אותה. הפרדה פיזית באמצעות שקיות או קופסאות נפרדות יכולה למנוע נזק כזה.


בעקבות טיפים אלו, התכשיטי הסרוגים שלך יישמרו יפים ובמצב מעולה לאורך זמן. השקעה קטנה בתחזוקה יכולה להבטיח שתכשיטי "JewelRina - תכשיטים שמוסיפים צבע" ימשיכו להאיר ולהוסיף צבע לחייך לשנים רבות.