אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-03-22T09:55:28+02:00

יש לכן אלרגיה לניקל הגורמת לגירוד, אדמומיות ופריחה? כדאי שתלכו רק עם תכשיטים ללא ניקל כפי שמוצעים באתר של jewelrina במבחר עשיר, ייחודי ויפה של תכשיטים הכולל גם טבעות ועגילים ללא ניקל.

 

שילוב של ניקל בתכשיטים והבעיה שלהם

בימינו יש בתוך תכשיטים רבים ניקל, בייחוד כחומר ציפוי, ובעיקר בתכשיטים כמו עגילים וטבעות. מאידך, יש בציבור הרבה מאוד אנשים רגישים לחומר הזה, ואם הם עונדים תכשיטים המשלבים ניקל הוא יגרום להם לתגובה אלרגית הניכרת לרוב בעור מגרד, ואדמומיות עם פריחה ונפיחות.

הרגישות לניקל גוברת בתכשיטים הצמודים לעור, כדוגמת עגילים שהסוגר שלהם מוחדר לתוך תנוך האוזן עצמה, ובכך הוא מעלה את הסיכוי לתגובה אלרגית בקרב נשים רגישות לניקל. עם זאת, הדבר נכון לגבי כל תכשיט שצמוד ונוגע בעור, לרבות טבעות, צמידים ושרשראות.

 

מתכת נפוצה במיוחד שאליה חלק מהאנשים רגישים

ניקל הינה סוג של מתכת מאוד נפוצה, שניתן למצוא אותה במגוון מוצרים לרבות כלי כתיבה, כפתורים, מפתחות, רצועות שעון, סתימות בשיניים, כלי מטבח, ואפילו בכמויות זעירות באוכל ובמים שלנו. וכמובן, ניקל גם נמצא בסוגים שונים של תכשיטים, לרבות תכשיטים מכסף וזהב שאינם טהורים.

יש להדגיש כי הניקל עצמו אינו רעיל, אולם אצל חלק מהאנשים מגע העור עם ניקל מוביל לתגובות אלרגיות. רגישות זו ניכרת בעיקר כאשר יש מגע הדוק וממושך של המתכת עם העור, מה שגורם לחלקיקי ניקל מיקרוסקופיים לחדור לתוך העור ולגרום לתגובה אלרגית מקומית.


מאפייני רגישות למתכת מסוג ניקל

אם מי שרגישה למתכת מסוג ניקל תענוד תכשיט המכיל את החומר, העור שלה הצמוד לתכשיט יסבול מתגובה מקומית בדרגות שונות של חומרה. אלרגיה לניקל יכולה להתבטא בעור אדמומי, רגיש ומגרד, שיש לו נטייה להתקלף, תגובה שיכולה גם להתפתח לכדי שינוי במרקם של העור, וכן פריחה או אקזמה החורגת מגבולות העור שבא במגע עם הניקל. בנוסף, במקרה של עגילים מניקל התגובה בקרב רגישים למתכת זו יכולה להתבטא בדלקת אוזניים בדרגות חומרה שונות.

לא אחת גם לאחר הסרת התכשיט שיש בו ניקל התגובה האלרגית תמשיך להופיע, והיא יכולה להפוך לכדי דלקת שתישאר לזמן ממושך ולצורך לגשת לרופא בכדי לטפל בה נכון.


רגישות לניקל היא תופעה נפוצה  

יש לדעת כי רגישות לניקל היא תופעה מאוד נפוצה, אך לרוב אנשים כלל לא יודעים שהם סובלים ממנה ולא מבינים מה גורם לתגובה האלרגית. למשל, אנשים סובלים מתגובה אלרגית בבטן ולא מבינים שמקורה באבזם של החגורה או בכפתור המכנסיים שלהם שמכילים ניקל. כמו כן, אנשים הסובלים מדלקות ממושכות בידיים לא תמיד מבינים שמקורן במגע יומיומי עם כלים העשויים מניקל, וכמובן - תגובה אלרגית לניקל מאוד נפוצה בקרב מי שעונדות תכשיטים שמכילים מתכת זו.

בכל מקרה, אבחון של רגישות לניקל מבוצע במרפאות לאלרגיה על ידי שימוש במדבקות. הטיפול כולל הימנעות ממגע עם חומרים שיש בהם ניקל, וטיפול בתגובה אלרגית באמצעות משחות או תרופות.


יש פתרון לבעיה - תכשיטים ללא ניקל

סובלות מרגישות לניקל? בוודאי תשמחו לדעת שבימינו ניתן למצוא גם תכשיטים שלא משלבים את המתכת הזו, העשויים מחומרים איכותיים אחרים. כדאי לבחור בתכשיטים עם ציפוי איכותי ללא ניקל, של מתכת טהורה ויקרה כמו כסף 925, כפי שתמצאו באתר שלנו במבחר עשיר, הכוללים תכשיטים סרוגים מעוצבים בקפידה ואהבה, מלאים בשיק וסטייל, שתרגישו עימם בנוח ויעשו לכן את ההופעה. 


להזמנת תכשיטים ללא ניקל מעוצבים ויפים ישירות דרך האתר של jewelrina לחצו כאן.