קראו בבקשה את התקנון כדי למנוע אי נעימות

החנות משמשת למכירת עבודות יד שהוכנו על ידי

רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתקנון

כל המחירים כוללים מע"מ

 

מחיר המוצרים קבוע.

בחנות רשימת מוצרים והפרטים אודות המוצר כולל המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ניתן להמשיך ל"אישור קנייה" ושם יש למלא את הפרטים המלאים.

להשלמת הליך המכירה, יש שלוש אפשרויות תשלום: א. תשלום באשראי: יש למלא את פרטי האשראי. החיוב יבוצע לאחר שאוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה. ב. תשלום טלפוני. ג. תשלום ב PayPal.

החלפת מוצר תוך חודש מיום הרכישה. 
לגבי פריט שהוכן בהזמנה אישית, נמצא את הפתרון ההולם את שנינו כדי שכולנו נהיה מרוצים
פריט שנמכר במבצע, יוחלף מסיבה טובה והתמורה תהיה כמו בעת המבצע, או המחיר באתר - הנמוך מבין השניים.
 

ביטול הזמנה

ככלל ניתן לבטל את העיסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

אבל, על אף האמור לעייל, אני מאפשרת גמישות וניתן לבטל רכישת מוצר 30 יום מיום קבלת המוצר. הביטול יעשה בהודעה שתשלח בכתב כמסרון או וואטסאפ.

אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , לא נעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .

החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

 - נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .

- במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .


 אספקת המוצרים

החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר ביצוע התשלום.

החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

- שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

 

דמי משלוח

דמי המשלוח אינם כלולים  במחיר המוצר. ניתן לבחור את סוג המשלוח המתאים בעמוד עגלת הקניות" שם נמצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.

במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.

מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:

 

טלפון:  054-4903300

כתובת:  הצור 3, כפר אדומים.

דוא"ל (E-Mail): rina@jewelrina.co.il

 

 כללי

התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלי צבע בין הנראה על המסך, לבין המוצר הסופי.

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .

אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.

אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.