אנחנו מבצעים משלוחים לכל העולם

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-03-22T09:57:21+02:00

 מבקשות תכשיט מרשים עם מראה אלגנטי על זמני? באתר המוביל של סטודיו JewelRina מציעים מבחר מרהיב של תכשיטים בקשת רחבה של צבעים, כולל גם תכשיטים שחורים על זמניים, טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים. התכשיטים שיעשו לכן את ההופעה ויתאימו לכל מראה ולכל שעה ביום, בין אם לעבודה או לאירוע יוקרתי בערב.

 

על מה ולמה שחור?

כבר הרבה מאוד שנים ששחור נחשב לצבע קלאסי על זמני שתמיד מבוקש ותמיד באופנה, המתאים לנשים בכל גיל. העדפת הגוון נובעת ממספר סיבות, החל בהיותו צבע ניטראלי שהולך עם כל צבע אחר, היותו מתאים לכל אירוע ושעה ביום, ועד למראה מכובד ומחושב.

למעשה, לא תמיד היה צבע שחור כל כך מקובל ובמשך מאות שנים הוא סימל אבל ואחר כך ענווה וצניעות, והיה ביגוד מקובל בקרב אנשי דת וכמורה. במהפכה הצרפתית הוא היה הצבע המועדף על המהפכנים שסימלו מעמד בורגני חדש בצרפת ולאחר מכן באירופה כולה.

 

יחד עם זאת, הביקוש לצבע שחור כפריט אופנתי תפס תאוצה בתחילת המאה עשרים, הרבה בזכות המהפכה שעשתה לצבע הזה, מעצבת העל שאנל, שיצרה בשנות העשרים שמלה קטנה שחורה שהפכה לקלאסיקה של העידן המודרני ולסמל של אלגנטיות ויוקרה. בימינו צבע שחור הוא מאוד נפוץ בעולם האופנה ויכולות להיות לו מגוון משמעויות, החל מצבע בטוח או לא מחייב, דרך גוון של יוקרה ועד לסמל לפרובוקציה.

 

בתור שכזה הצבע השחור משתלב כיום במגוון פריטים בחיי היומיום לרבות בגדים, שמלות, הלבשה תחתונה, גרביים ונעליים. בנוסף, בימינו תוכלו גם ליהנות מתכשיטים בצבע שחור שישלימו את המראה וההופעה ויעניקו לכן לוק מנצח, קלאסי ועל זמני.

 

על מה ולמה תכשיטים שחורים

 

בחירת תכשיטים שחורים מבוקשת וכדאית עקב מגוון סיבות:

 

                   תכשיט שחור יעניק לכן פריט קלאסי על זמני שתמיד יהיה באופנה וישתלב עם כל מראה מבוקש.

                   תכשיט שחור יכול להתאים לכל הופעה ולכל מראה בכל גוון וצבע, בין אם מדובר בבגדים שחורים, לבנים או צבעוניים, בשמלת ערב, חליפה מחויטת, ג'ינס וטי שרט ועוד.

                   תכשיטים שחורים גם מתאימים לכל גוון עור, בהיר או כהה, ורוד, צהוב, מוקה או חום.

                   תכשיט שחור מתאים לנשים בכל גיל, צעירות ומבוגרות, והוא יכול להתאים לכל מראה וסגנון לבוש, מאלגנטי ועד צעיר ועכשווי, כתכשיט קצר או ארוך, עבה או דק, פשוט או מורכב, עדין או דרמטי ועוד.

 

מבחר תכשיטים לאישה בצבע שחור

באתר שלנו תיהנו ממגוון תכשיטים שחורים בעבודת יד המשלבים טכניקות של סריגה ושזירה, כאשר חלקם משלבים גוונים נוספים כמו זהב או כסף. למשל תוכלו למצוא את דגמי תכשיטים הבאים:

 

                   טבעת מדגם שחר - טבעת שחורה ייחודית ועדינה שעשויה משזירת חרוזים איכותיים יפניים בגוון של שחור מבריק או שחור מט, המעניקה לאצבע מראה מאורך, מרשים ועכשווי. כמו כן ניתן למצוא דגם זה של טבעת שחורה בשילוב אלמנטים נוספים כמו פרחים בזהב בהיקף של התכשיט.

                   שרשרת מדגם יעל - שרשרת אלגנטית סרוגה, שחורה וארוכה, מלאה בנוכחות, העשויה מחוט משי סינטטי שחור שאליו מצורפים חוליות מרוקעות עם ציפוי זהב.

                   שרשרת מדגם ענבר - שרשרת ארוכה שחורה בעבודת יד עם מראה אלגנטי עכשווי, עשויה מסריגת חוטי משי סינטטי שחורים, אליה מתלווה תליון דסקית עגולה חלולה במרכזה ומצופה בזהב.

                   שרשרת מדגם שירה - שרשרת סרוגה, אלגנטית ויוקרתית, עשויה בעבודת יד מחוטי משי סינטטי שחור, המשלבת במרכז אלמנט של מתכת מצופה בזהב בצורת טרפז צר.

                   שרשרת מדגם אלישבע - שרשרת עבה ומרשימה הסרוגה מחוט משי שחור ועבה המשלב בתוכו חרוזי זהב איכותיים.

 

להזמנת תכשיטים שחורים על זמניים ומלאי נוכחות מהאתר של סטודיו JewelRina , לחצו כאן